Samen gaan we aan de slag om jouw gastvrijheid en merkbeleving naar een hoger niveau te tillen. Dit kan individueel als ondernemer, maar ook een team coaching behoort tot de mogelijkheden.
Zelf heb ik 16 jaar ervaring op de teller in Retail & Luxury Market. Ik werkte in dienstverband voor merken als Laura Ashley, Cartier, Louis Vuitton en Delvaux. Brands die unieke ervaringen creëren voor hun klanten. Nadien heb ik mij toegespitst op coaching voor onderneemsters en ambitieuze bedrijven. Zo werk ik al geruime tijd als consultant voor o.a. Luxury Attitude, Customer Experience en Talentricity.
Hospitality is vandaag het extra laagje glitter op jouw merk. Je maakt al indruk met jouw professionele expertise en visuele uitstraling, maar we voegen daar nog een extra dimensie aan toe: gastvrijheid.
Door aandacht te besteden aan omgangsvormen en de klant een ongelofelijk gevoel te geven tijdens iedere stap van de customer journey of klantenreis stijgt jouw impact naar ongekende hoogtes.
Samen met jou en jouw medewerkers duiken we in jouw merk. Dit kan op 3 niveaus, afhankelijk van waar jouw bedrijf baat bij heeft.
Zorgen dat jouw merk straalt, dat is wat we samen verwezenlijken. Dankzij mijn methode op basis van The Shining Four, het unieke klavertjevier van kleur, styling, empowerment en personal impact ga jij voor een unieke merkbeleving.
Hier gaan we aan de slag met de Persoonlijke Kracht Methodiek. We zorgen ervoor dat jouw medewerkers zich goed in hun vel voelen, zich gewaardeerd voelen en dat zullen ze vervolgens uitstralen naar de klanten.
We nemen jouw klantenreis onder de loep en creëren met de juiste woorden, gebaren en attenties vaste hospitality ceremonieën of draaiboeken. We focussen hierbij op verantwoordelijkheid, empathie en proactiviteit.